Lista aktualności
Ogłoszenie o naborze na stanowisko sekretarki w RDLP w Toruniu
DYREKTOR REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH W TORUNIU OGŁASZA NABÓR ZEWNĘTRZNY na stanowisko SEKRETARKA
1. Organizator naboru:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ul. Adama Mickiewicza 9.
Znak sprawy.: DO.1101.32.1.2023
2. Tryb postępowania naboru:
- Decyzja Nr 23/2023 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu z dnia 5 maja 2023 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzania procedury naboru zewnętrznego kandydatów na stanowisko sekretarki (znak sprawy: DO.1101.32.1.2023);
- Zarządzenia nr 52/2022 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu z dnia 27 października 2022 roku w sprawie ustalenia Regulaminu naboru pracowników dla jednostek nadzorowanych przez Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu oraz biura RDLP w Toruniu (znak sprawy: DO.1101.59.2022).
3. Adresaci naboru:
Wszyscy zainteresowani podjęciem pracy na stanowisku sekretarki.
4. Warunki zatrudnienia:
- zatrudnienie od dnia 1 czerwca 2023 r., umowa o pracę na czas określony, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- świadczenia socjalne i zdrowotne.
- Zakres obowiązków i odpowiedzialności dla stanowiska:
- Prowadzenie całości spraw związanych z zabezpieczeniem prawidłowego funkcjonowania sekretariatu RDLP, a w szczególności:
- uzgadnianie i przestrzeganie realizacji dziennych planów pracy Dyrektora RDLP;
- koordynacja przyjmowania interesantów z zewnątrz i z poszczególnych komórek organizacyjnych biura RDLP oraz nadzorowanych nadleśnictw, wstępna ocena ich spraw i kierowanie do Dyrektora, jego zastępców lub do właściwych merytorycznie komórek;
- informowanie kierowników komórek organizacyjnych lub bezpośrednio poszczególnych pracowników o terminach narad, spotkań itp. organizowanych przez Dyrektora lub Zastępców Dyrektora z ich udziałem;
- wykonywanie obsługi telefonicznej RDLP w Toruniu, obsługi komputera i zestawu: fax - ksero - drukarka - skaner;
- przyjmowanie z Kancelarii korespondencji adresowanej do Dyrektora oraz jego zastępców, przekładanie jej adresatom, zwrot korespondencji do kancelarii celem wprowadzenia do EZD,
- przyjmowanie dokumentów w obiegu wewnętrznym RDLP, sprawdzanie ich zgodności z wymogami regulaminu organizacyjnego i regulaminu kontroli wewnętrznej RDLP, przedkładanie do podpisu odpowiednio Dyrektorowi i Zastępcom Dyrektora, opieczętowywanie pism i dokumentów oraz bieżące przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych;
- prowadzenie ewidencji wydanych przez Dyrektora RDLP w Toruniu zarządzeń, decyzji i pism ogólnych oraz zarządzeń i decyzji Dyrektora Generalnego LP, ich kompletowanie rocznikami;
- wprowadzanie zarządzeń i decyzji Dyrektora do Systemu Wewnętrznej Informacji Prawnej oraz aktualizacja zamieszczanych informacji;
- gromadzenie, rejestrowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie akt spraw (korespondencji) załatwianych bezpośrednio przez Dyrektora;
- zaopatrzenie sekretariatu, gabinetu Dyrektora i jego zastępców w artykuły biurowe oraz dopilnowanie właściwego porządku, estetyki i należytego wyposażenia pomieszczeń sekretariatu i gabinetów kierownictwa RDLP;
- dbanie o powierzone mienie i urządzenia znajdujące się w sekretariacie oraz właściwe zabezpieczenie przed kradzieżą lub zniszczeniem pieczątek, dokumentów, maszyn i urządzeń;
- Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych i stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
- Obsługa skrzynki poczty elektronicznej;
- Prowadzenie rezerwacji i udostępniania sal konferencyjnych biura RDLP;
- Logistyczna obsługa narad i spotkań organizowanych na salach narad biura RDLP.
- Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
- wykształcenie wyższe oraz minimum po stażu pracy
lub
- wykształcenie średnie, minimum 3 lata stażu pracy.
- Wymagania dodatkowe (preferowane):
- znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP);
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
- biegła znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook);
- doświadczenie w prowadzeniu spraw kancelaryjnych i dokumentacji w systemie EZD;
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku,
- predyspozycje osobowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, samodyscyplina, sumienność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy, wysoka kultura osobista;
- dobra znajomość języka angielskiego.
- Wymagane dokumenty:
- CV opatrzone własnoręcznym, czytelnym podpisem,
- kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej – świadectwa pracy, opinie poprzednich pracodawców (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach związanych z ww. zakresem obowiązków,
- wypełniony i podpisany KWESTIONARIUSZ OSOBOWY kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1),
- podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w RDLP w Toruniu (załącznik nr 2),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru na wolne stanowisko zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (załącznik nr 3).
9. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przy ul. Adama Mickiewicza 9 w Toruniu lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu,
87-100 Toruń, ul. Adama Mickiewicza 9
w terminie do dnia 19 maja 2023 r. do godz. 15:00.
W przypadku nadesłania dokumentów pocztą decyduje data i godzina wpływu do siedziby biura RDLP w Toruniu (dokumenty, które wpłyną po terminie - nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na podany adres bez otwierania ofert).
Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„nabór na stanowisko SEKRETARKA
w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu”
Na kopercie należy zamieścić adres korespondencyjny kandydata.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Do udzielania informacji w sprawie naboru upoważniony jest Pan Michał Gazda, tel. 502131702
10. Zasady prowadzenia rekrutacji:
Wstępny wybór kandydata dokonywany będzie przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu w celu przeprowadzenia wewnętrznej rekrutacji kandydatów do zatrudnienia na stanowisku sekretarki.
W wyniku komisyjnej analizy i oceny przedstawionych dokumentów oraz oświadczeń zostaną wybrani kandydaci, którzy po 22 maja 2023 r. zostaną zaproszeni, telefonicznie lub pocztą elektroniczną do dalszego postępowania – rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną są zobowiązani do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.
Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu może unieważnić nabór na ww. stanowisko na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
Kandydaci, którzy nie przejdą pomyślnie rekrutacji będą mogli odbierać dokumenty osobiście w Wydziale Kadr w terminie do dnia 10 czerwca 2023 r. Dokumenty nie odebrane zastaną komisyjne zniszczone.
Jednocześnie informujemy, iż administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, 87-100 Toruń ul. Adama Mickiewicza 9.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Osoba składająca dokumenty ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia w sytuacjach określonych powołanymi przepisami.
Wyrażona zgoda może zostać w dowolnym momencie wycofana. Pełna informacja na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu.
Toruń, dnia 05 maja 2023 r.
Załączniki:
- KWESTIONARIUSZ OSOBOWY kandydata na pracownika Lasów Państwowych,
- Klauzula informacyjna dla Kandydatów do pracy w Regionalnej Dyskrecji Lasów Państwowych w Toruniu,
- Zgoda na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji.